پنجشنبه / ۱ آذر / ۱۴۰۳ Thursday / 21 November / 2024
×

پس از گذشت ۳ سال از شروع کار گنجه، مجموع استفاده‌ی کاربران از این سرویس از یک میلیون فراتر رفت. استارتاپ گنجه که در سال ۱۴۰۰ با ۵ ایستگاه صندوق پستی هوشمند در سطح شهر تهران شروع به کار کرده بود، در حال حاضر با ۱۱۰ گنجه و ۲۲۰ نمایندگی گنجدار در کشور در حال […]

گامی بلند در تغییر الگوی روش دریافت خرید اینترنتی
  • کد نوشته: 1262
  • ۱۷ شهریور
  • 18 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • پس از گذشت ۳ سال از شروع کار گنجه، مجموع استفاده‌ی کاربران از این سرویس از یک میلیون فراتر رفت. استارتاپ گنجه که در سال ۱۴۰۰ با ۵ ایستگاه صندوق پستی هوشمند در سطح شهر تهران شروع به کار کرده بود، در حال حاضر با ۱۱۰ گنجه و ۲۲۰ نمایندگی گنجدار در کشور در حال ارائه خدمت در حوزه لجستیک می‌باشد.

    دغدغه زمانی کاربران به هنگام مراجعه‌ی پیک فروشگاه‌های اینترنتی و پستچی برای تحویل کالا و نیز هزینه بالای دریافت درب منزل، باعث شده تا این سرویس در میان گزینه‌های تحویل کالا، بیش از پیش مورد استقبال قرار گیرد. به هنگام خرید اینترنتی شما می‌توانید برای دریافت کالای خود، نزدیک‌ترین گنجه به خود را انتخاب کنید تا مرسوله‌ی شما در آن قرار گیرد و در زمان مورد نظر با مراجعه به گنجه، بسته‌ی خود را تحویل بگیرید.

     

    “گنجه‌”ها صندوق‌های پستی هوشمند بدون نیاز به نیروی انسانی و بر پایه‌ی اینترنت اشیا، وظیفه تحویل مرسوله‌های پستی را برعهده دارند و “گنجدار”ها نیز دفاتر یا فروشگاه‌هایی هستند که متصدی آن‌ها این امر را برعهده دارند.

     

    تاکنون بیش از ۴۵۰,۰۰۰ کاربر از سرویس‌های گنجه استفاده کرده‌اند که اغلب آن‌ها از طریق سایت دیجیکالا ثبت سفارش کرده و بسته خود را تحویل گرفته‌اند. در حال حاضر تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند از گنجه به عنوان گزینه‌ی تحویل پستی در فرآیند لجستیک خود استفاده کنند که کاهش هزینه‌ها و افزایش سطح کیفیت خدمات‌ آن‌ها را به همراه دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *